Ledige stillinger

Intern teknisk salg/indkøb – lager/logistik medarbejder

 

Hvem er vi:

Cobalch er en mindre handelsvirksomhed, med en stor kontaktflade til bl.a. grossister og større entreprenører, samt rådgivere fordelt over en bred del af industrien. Vi er leverandør af rørledningstilbehør, til alle typer rør til gas, olie, vand, raffinaderier, renseanlæg, vandværker m.fl. og har samarbejdspartnere i hele Danmark, samt i de skandinaviske lande. Vi er 4-5 medarbejder, der har en afslappet omgangstone, i et behageligt nyere kontor/lager miljø. Dagligdagen er præget af servicering af kunder pr. tlf., og mail, udarbejdelse af tilbud på større projekter, samt forsendelse af varer. Se gerne mere på www.cobalch.com

Stillingsbeskrivelse:

  • Din dagligdag skifter løbende mellem flere arbejdsfunktioner.
  • Internt salg og kunderådgivning på e-mail og telefon, med tilhørende ordrehåndtering.
  • Indkøb/Indhentning af tilbud hos leverandørerne.
  • Udarbejdelse af tilbud.
  • Modtagelse af varer, registrering af varer og lagerhåndtering.
  • Lager og logistik.
  • Deltagelse/support på udstillinger, indland/udland kan forekomme.

Kvalifikationer/erfaring:

  • Du har højst sandsynligt en grunduddannelse inden for kontor/handel, evt. en teknisk baggrund.
  • Du har gerne 10-15 års erfaring fra en af vore grossister eller samarbejdspartnere, hvor du har opnået et godt kendskab til rør generelt, og produkterne omkring rørene.
  • Du har en god teknisk forståelse eller baggrund, og kan bl.a. læse en tegning.
  • Du har et godt kendskab til IT, og har interesse i at holde dig opdateret. Vi arbejder i MS Office og Uniconta.
  • Du har erfaring med ordrehåndtering og logistik.
  • Du taler og skriver engelsk, for leverandørkontakt (Evt. kendskab til tysk).
  • Du har helt sikkert erfaring med kundekontakt, og forstår betydningen af positiv servicering.
  • Du trives med struktur, og en nødvendig orden i dagligdagen.
  • Du er selvkørende og proaktiv.
  • Du kan håndtere en til tider travl hverdag, uden at gå i panik
  • Du har evt. kendskab til håndtering af EU-udbud.

Hvem er du:

Du er en glad og positiv person, der har let ved at tilpasse sig forholdende i et mindre firma, og uden problemer kan skifte imellem flere funktioner i løbet af dagen. Du er åben for nye arbejdsfunktioner, hvor der også er mulighed for at præge dem. Ligesom du gerne giver en hånd med hvor der opstår behov.

Vi tilbyder:

  • Løn svarende til stillingsbeskrivelsen, evt. pension efter nærmere aftale.
  • Stabile arbejdsforhold
  • Godt arbejdsmiljø
  • Grundtræning hos primære leverandører i Tyskland, samt intern træning i produkterne.
  • Lejlighedsvis besøg hos kunder.

Arbejdstider:

Fuldtids stilling, 37 timer pr. uge.

Som udgangspunkt mandag – torsdag, 7.30 – 15.45, og fredag 7.30 – 14.00.

Din ansøgning:

Sendes via Jobindex, hvor stillingen vil blive slået op d. 16. aug. 2021

Du bedes informere os om dit forventede lønniveau.

Seneste ansøgningsfrist er den 5. sept. 2021, stillingen ønskes besat omkring 1. nov. 2021.

 

For spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jan Enevoldsen på mail: je@cobalch.com